პროდუქტის დაბრუნება
პროდუქტის დაბრუნება წინამდებარე წესების გათვალისწინებით შესაძლებელია თუ:
- პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთას ან ვებგვერდზე განთავსებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს;
- პროდუქტი დაზიანებულია ტრანსპორტირების პროცესში;
ზემოთ აღნიშნულ შემთხვევებში გთხოვთ დაუყოვნებლივ გვაცნობოთ ამის შესახებ.
ყურადღება !
გამოყენებული პროდუქცია დაბრუნებას არ ექვემდებარება .
დაბრუნების წესები :
- დაბრუნებამდე Beperfect – ს უნდა აცნობოთ ნივთის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები, შეკვეთის ნომერი, შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის მიღების თარიღი და დაბრუნების მიზეზი (შესაძლებელია საჭირო გახდეს ნივთისა და გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტის ფოტოს ატვირთვა და გამოგზავნა Beperfect – ის ოფიციალური ფეისბუქ გვერდის მესენჯერში ან ელ. ფოსტის მისამართზე info@beperfect.ge
- თუ შეძენილ პროდუქტს ან თანმხლებ ნივთებსა თუ დოკუმენტებს აღენიშნებათ რაიმე სახის ცვლილება, Beperfect – ი იტოვებს უფლებას, ეჭვქვეშ დააყენოს მისი ნამდვილობა და, შესაბამისად, შეაჩეროს ნივთის დაბრუნების პროცედურა მოკვლევითი სამუშაოების ჩატარებამდე, რაც, შესაძლოა, გაგრძელდეს არაუმეტეს 10 სამუშაო დღისა. მოკვლევის შედეგების საფუძველზე კი Be[erfectt – ი უფლებამოსილია ან გააგრძელოს, ან შეწყვიტოს შეძენილი პროდუქტის დაბრუნებისა პროცედურა.
- დაბრუნებისა დროს ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს მომხმარებელი.
- პროდუქტის დაბრუნების დროს მას თან უნდა ახლდეს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნივთი და დოკუმენტი (სასაქონლო ზედნადები, თანხის გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი, ყუთი და სხვა).
საგარანტიო მომსახურება :
საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება მხოლოდ ქარხნული წუნის აღმოჩენის დროს. ამ შემთხვევაში , კომპანიის ექსპერტი შეაფასებს ნივთს და თუ აღმოაჩენს ქარხნულ წუნს, კომპანია შეცვლის ან შეაკეთებს პროდუქტს საკუთარი ხარჯებით .
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი დაზიანებულია ვარდნის, დარტყმის ან სხვა ძლიერი ძალის ზემოქმედების შედეგად. საგარანტიო მომსახურება ასევე არ ვრცელდება თუ ნივთი დაზიანებულია წყლით.